komentarze, opinie, gospodarka

Czasu nie przeliczamy na metry kwadratowe

anna_zon
Anna Zoń z Prologis związana jest od początku 2015 roku. Zaczynała jako koordynator biura w lokalnej siedzibie na Śląsku, wspierając prezesa firmy i lokalny zespół property i leasing w codziennych obowiązkach. Kilka lat, dwa awanse i jedną przeprowadzkę później, Ania jest najmłodszym property managerem w Prologis i ma pod swoimi skrzydłami pięć parków logistycznych o łącznej powierzchni przeszło 300 000 metrów kwadratowych.

„Specyfika pracy zarządcy nieruchomości sprawiła, że od samego początku byłam pewna, że dalej chciałabym się rozwijać właśnie w tym dziale firmy. Miałam szczęście, że zostałam obdarzona takim zaufaniem i otrzymałam prawdziwe wsparcie od całego zespołu. Zmiana lokalizacji, przeprowadzka do Warszawy, awans i nowe obowiązki sprawiły, że mogłam się rozwijać, zdobywając nowe umiejętności i ucząc się od innych – czerpiąc z ich wiedzy i doświadczeń.”

Praca od początku była dynamiczna, bo już w pierwszym roku pracy w nowej roli Ania uczestniczyła w procesie sprzedaży parku logistycznego. Zdobywanie nowych klientów i przejmowanie innego portfolio nieruchomości sprawiły, że to różnorodność zadań stała się codziennością.

„W mojej pracy nie ma dwóch takich samych dni i nie ma uniwersalnych rozwiązań, dlatego nigdy nie pracujemy według klucza. Czasu i zaangażowania nie przeliczamy też na metry kwadratowe. To otwartość i niezależność stanowią podstawę – każdą rozmowę traktuję indywidualnie, niezależnie od tego, czy to duży czy mały najemca. Z punktu widzenia zarządcy, wielkość wynajmowanej powierzchni nie ma żadnego znaczenia.”

Praca zespołowa i wzajemne wsparcie sprawiają, że możemy sprawnie wprowadzać innowacje – przykładem sukcesu grupowej pracy było wdrożenie Prologis FM, czyli systemu, który umożliwia automatyzację procesów i usprawnienie codziennych działań klientów i zarządców. Dzięki zaangażowaniu poszczególnych osób z zespołu property managerów, rozbudowaliśmy i wciąż rozbudowujemy ten system, szyjąc go na miarę potrzeb klientów. Wychodzenie im naprzeciw i adaptowanie procesów w taki sposób, żeby zadbać o ich komfort i usprawnić codzienne procesy to podejście, według którego działa zespół zarządców Prologis.

„Wprowadzenie systemu Prologis FM wymagało współpracy między naszym zespołem i klientami. Dzięki osobistemu zaangażowaniu, mogliśmy dostosować to narzędzie w taki sposób, żeby spełniło oczekiwania wszystkich. Dzięki naszej interakcji z klientami i temu, że każdy z property managerów przynosił wspólnie wypracowane rozwiązania i propozycje, stworzyliśmy uniwersalny system, bez którego nie wyobrażamy sobie teraz codziennej pracy. Nie oznacza to jednak, że automatyzujemy wszystkie procesy. Dzięki temu, że się widujemy i jesteśmy w stałym kontakcie z klientami i znamy specyfikę ich działalności, możemy szybko odpowiedzieć na ich potrzeby. Przynajmniej raz w tygodniu odwiedzam swoich klientów, dzięki temu nie jestem tylko w przypadku interwencji, ale działam prewencyjnie”

To właśnie podejście skupione na zaangażowaniu w pracę, proaktywnym działaniu i dbaniu nie tylko o jakość budynku, ale także jakość relacji z klientami, którzy przebywają tam na co dzień, sprawia, że możemy być o krok przed tym, co przyniesie przyszłość.

Autor: Prologis.