rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Nieruchomość inwestycyjna JM Tower w Warszawie z zarządcą – Leonardo Hotels

Fot_Leonardo Hotels (2)Po zakończeniu procesu rozbudowy hotelu Leonardo Royal o dodatkowy pion, sieć Leonardo Hotels przygotowuje się do wynajmu również pozostałych przestrzeni kompleksu JM Tower, w tym przylegających do niego mniejszych obiektów. Zgodnie z zapowiedziami, oficjalne objęcie zarządzania budynkiem jest planowane na początku października 2025 roku. W ramach tej ekspansji do portfolio Leonardo Hotels w Polsce dołączy marka Master Collections.

Od 2017 roku firma Leonardo Hotels z sukcesem ugruntowała swoją obecność na polskim rynku, wzbogacając ofertę o nowe obiekty w dwóch miastach – Warszawie i Krakowie. Zakończenie rozbudowy Leonardo Royal Warsaw oraz objęcie zarządzania całym kompleksem JM Tower przy ulicy Grzybowskiej to kolejny krok w ekspansji sieci, który jednocześnie pozwala jej na wprowadzenie w Polsce nowej marki.

– Cieszymy się, że remont dobiega końca i z ekscytacją patrzymy na to, jak bardzo zmieniły się wnętrza Leonardo Royal i to nie tylko pod względem estetycznym – mówi Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. Dodaje, że – otwarcie Volla Bar & Restaurant, gruntowne odnowienie naszego lobby, powiększenie przestrzeni konferencyjnej oraz nowy sprzęt audio video, siłownia wyposażona w sprzęt TechnoGym, ekrany digital signage informujące o konferencjach i usługach świadczonych przez hotel… a to tylko początek długiej listy zmian i unowocześnień. Część z nich pozwoliła nam ograniczyć ilość materiałów drukowanych, co już przyczyniło się do zmniejszenia zużycia papieru i plastiku. Jednocześnie, dostosowując hotel do oczekiwań gości, wprowadziliśmy opcję check-in online, która wyraźnie skraca czas oczekiwania w naszej recepcji.

Po objęciu zarządzania całym kompleksem JM Tower, Leonardo Hotels zyska pełną kontrolę nad 27-piętrowym wieżowcem i sąsiednimi budynkami. Nowo dołączona przestrzeń pod marką Master Collections będzie wypełniona nowoczesną technologią, w tym self service z pełną obsługą cyfrową i pokojami otwieranymi kodem. W ramach zarządzania kompleksem Leonardo Hotels zapewnia nowej marce pełną integrację usług, umożliwiając wszystkim gościom łatwy dostęp do udogodnień takich jak bar, restauracja oraz śniadania.

Źródło: LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE
materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora