Informacje dnia

WGN z wynikami za 2014 r. i strategią na najbliższe 12 miesięcy

wgn

Konwent WGN, Stęszew 2015

5300 transakcji sprzedaży i wynajmu nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych – to wyniki grupy WGN za 2014 rok. Spółka poprawiła je o 8,2 proc. w stosunku do roku wcześniejszego. Pośredniczyła w sprzedaży nieruchomości o wartości ponad 1,3 mld złotych.

Na koniec roku 2014 WGN posiadał w swojej bazie MLS – WGN  oferty nieruchomości o wartości ponad 13,1 mld PLN. Spółka specjalizuje się zarówno w transakcjach najmu jak i sprzedaży nieruchomości komercyjnych (obiekty handlowe, lokale, biura, biurowce, obiekty przemysłowe, magazynowe) i terenów inwestycyjnych jak i mieszkaniowych oraz z segmentu nieruchomości luksusowych i zabytkowych (pałace, zamki, wille, posiadłości).  Firma sukcesywnie umacnia dominującą pozycję na rynku pośrednictwa nieruchomości.  W 2014  otworzyła 24 oddziały franczyzowe, w tym 20 WGN Nieruchomości. Na koniec roku w Grupie WGN pracowało ponad 600 osób.

Od 17 do 19 kwietnia 2015 w Stęszewie koło Poznania odbywał się Konwent Grupy WGN, podczas którego wytyczono strategię grupy na kolejne 12 miesięcy.

– Stawiamy przede wszystkim na rozwój promocji nieruchomości w Internecie i współpracę z portalami Internetowymi, która, oprócz powiększenia grupy o kolejne oddziały pozwala nam zachować dominującą pozycję na rynku. Staramy się tak formułować nasze oferty by były w jak największym stopniu dostępne dla Klientów poszukujących nieruchomości w sieci. Obszernie i szczegółowo omówiono zasady, dzięki którym oferty Grupy WGN uzyskują wysokie miejsca w wyszukiwarkach internetowych. Bardzo dobre wyniki grupy WGN potwierdzają skuteczność naszych działań. W tym roku będziemy kontynuować tę strategię, tak, by pozyskiwać nowych Klientów przez Członków Grupy WGN, zwłaszcza Klientów z sektora nieruchomości komercyjnych – komentuje Leszek Michniak, prezes grupy WGN.

Grupa WGN to czołowa firma pośrednictwa nieruchomości w Polsce. W kwietniu 2015 tworzyły  ją 2 własne Oddziały oraz 107 oddziałów franczyzowych o różnym profilu usług.