W 2026 roku w Dzierżoniowie zadebiutuje Silesiana – nowoczesny park handlowy nowej generacji, o powierzchni ok. 17 000 m², który już dziś przyciąga uwagę topowych marek z sektora fashion, drogerii, usług i gastronomii. Dzięki wyjątkowo silnemu tenant-mixowi, projekt łączy wszystkie funkcje klasycznego centrum handlowego z dostępnością i elastycznością charakterystyczną dla retail parków.
Skala inwestycji oraz obecność rozpoznawalnych brandów sprawiają, że Silesiana stanie się nowym, regionalnym hubem zakupowym, którego znaczenie zdecydowanie wykroczy poza granice miasta i celująco odpowie na potrzeby całego mikroregionu.
W obiekcie funkcjonować będzie około 30 lokali handlowych i usługowych oraz silny operator spożywczy.
Wyjątkowość projektu podkreśla udział popularnych brandów, dotąd kojarzonych głównie z dużymi galeriami. W obiekcie zadebiutuje m.in. Reserved – marka, która dotąd otwierała sklepy głównie w centrach handlowych. To wyraźny sygnał uznania potencjału tego projektu. Wśród najemców są również Cropp, House, Sinsay, CCC, HalfPrice, Eobuwie, Worldbox, New Yorker, Diverse, Dr Materac oraz Martes Sport.
70% powierzchni zostało skomercjalizowane w zaledwie 5 miesięcy, a pozostałe lokale są obecnie na etapie finalizacji warunków z przyszłymi najemcami.
– Park handlowy w Dzierżoniowie jest projektem z ogromnym potencjałem i znaczeniem dla lokalnej społeczności. Niezwykle sprawną komercjalizacją potwierdziliśmy, że nawet w mieście średniej wielkości można stworzyć nowoczesny, silny handlowo koncept z olbrzymim potencjałem oddziaływania. Przez lata zauważalny był trend wyjazdów zakupowych z mniejszych ośrodków do dużych miast. Dziś inwestycje takie jak ta zmieniają oblicze handlu. Dzierżoniów zyskuje nowoczesny, kompletny park handlowy z silnymi markami, co sprzyja umacnianiu lokalnego rynku detalicznego. – komentuje Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing Redkom Development.
Źródło: Redkom Development
materiał prasowy