Deweloper Panattoni rozpoczyna jedną z największych inwestycji na rynku – strategiczny projekt dla swojego wieloletniego partnera – marki Media Expert.
W Łodzi powstanie kompleks dwóch hal o łącznej powierzchni ponad 207 000 m kw. w formule BTO (built-to-own). W centrum dystrybucyjnym pracę znajdzie ok. 300 osób, a całkowita wartość inwestycji wynosi 500 milionów złotych.
Media Expert jest największym dystrybutorem sprzętu w segmencie RTV i AGD w Polsce z ponad 600 sklepami stacjonarnymi w ok. 470 miastach. To również właściciel sklepu internetowego MediaExpert.pl, regularnie notowanego w czołówce zestawień najpopularniejszych platform e-commerce w naszym kraju. Nowy projekt to odpowiedź na rozwój firmy i rosnące potrzeby logistyczne związane zarówno z kanałem e-commerce, jak i obsługą sieci detalicznej.
– „Konsekwentnie rozwijamy nasze centra dystrybucyjne w Łodzi – lokalizacja w sercu kraju pozwala nam szybko i skutecznie obsługiwać klientów w całej Polsce. Dynamiczny wzrost zamówień idzie w parze z rozszerzaniem oferty o nowe kategorie produktowe. Planowana inwestycja to kolejny krok w realizacji naszej strategii omnichannel i ugruntowaniu pozycji Media Expert jako lidera nowoczesnego handlu” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Z łódzkiego magazynu będzie prowadzona kompleksowa dystrybucja w modelach retail, e-commerce i omnichannel. Obejmie ona przede wszystkim takie grupy produktowe, jak AGD, RTV i rowery, ale firma dywersyfikuje ofertę o nowe obszary, m.in. ogród czy fitness.
Strategiczna współpraca. Panattoni zrealizowało dla Media Expert już ponad 300 000 m kw. w Polsce Centralnej. Za sprawą najnowszej inwestycji w ciągu najbliższych dwóch lat ta powierzchnia przekroczy pół miliona metrów kwadratowych.
– „Media Expert to od wielu lat jeden z naszych kluczowych partnerów. Nowa inwestycja potwierdza zarówno ogromne zaufanie, jakim kierownictwo firmy nas obdarza, jak i skuteczność naszej koncepcji realizacji szytych na miarę obiektów przemysłowych. Łódź pozostaje jednym z najważniejszych punktów na logistycznej mapie Polski, a ten projekt po raz kolejny umacnia naszą obecność w regionie” – komentuje Marek Dobrzycki, Partner w Panattoni.
Źródło: Panattoni
materiał prasowy