
Mural autorstwa Wojtka Walczyk przy ulicy Wysokiej w Rybniku. Historia rybnickiego browanirctwa
Fot. Dominik Gajda dla Focus Park
Nieruchomość komercyjna Focus Park w Rybniku w finale prestiżowego konkursu SOLAL Awards.
Kampania #Rybniczanie, którą agencja Wnuk Consulting zrealizowała dla centrum handlowego Focus Park w Rybniku na zlecenie Apsys Polska w 2024 roku, została doceniona przez międzynarodowe jury i znalazła się w finale prestiżowego konkursu SOLAL Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingu miejsc na świecie.
Konkurs SOLAL Awards jest uznawany w branży za odpowiednik Oskarów w marketingu miejsc. – Naszym głównym celem jest nagradzanie doskonałości, innowacyjności, kreatywności i skuteczności – powiedział dla portalu retailnet.pl Alan Thornton, przewodniczący jury SOLAL Awards i dyrektor zarządzający AL Marketing, brytyjskiej agencji specjalizującej się w marketingu obiektów handlowo-rozrywkowych.
Focus Park otworzył się dla Rybniczan 5 września 2007 roku – zachowując część oryginalnych zabudowań browaru – w tym fragment słodowni i browarnianego komina. – Kampania #Rybniczanie była oparta na chęci przypomnienia bogatych tradycji browarniczych miasta, bo przecież w miejscu największego rybnickiego browaru działa dziś Focus Park. Jednak nasze założenia były szersze, bo chcieliśmy integrować lokalną społeczność nie tylko wokół historii ale i teraźniejszości Rybnika – mówi Sonia Kostecka, dyrektorka Focus Park.
Jednym z elementów wieńczących kampanię był konkurs na mural o tematyce browarniczej. Zwycięski projekt został zrealizowany w maju na jednej z kamienic w samym centrum Rybnika.
Źródło: Wnuk Consulting
materiał prasowy