Nieruchomość handlowa Fort Wola zlokalizowana w stolicy rozwija ofertę usługową.
Współczesne centra handlowe to znacznie więcej niż tylko przestrzeń zakupów. Jak pokazują najnowsze badania Inquiry Market Research z 2024 roku, ponad połowa klientów odwiedza galerie nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale także skorzystać z codziennych usług, takich jak pralnie, punkty krawieckie, poczta czy fryzjer. Aż 89 proc. badanych oczekuje, że w jednym miejscu będzie mogło załatwić kilka spraw, oszczędzając czas i energię
– Obserwujemy, że klienci coraz częściej wybierają centra handlowe, które pozwalają im w załatwić więcej – od zakupów, przez codzienne usługi, po rozrywkę. Dlatego rozwój oferty w tym kierunku to dla nas naturalny krok. Chcemy, aby Fort Wola był miejscem, które ułatwia codzienne życie – wygodnym, funkcjonalnym i po prostu bliskim ludziom – mówi Magdalena Zawadzka-Mech, Dyrektor CH Fort Wola.
Fort Wola stawia na komplementarność oferty i systematycznie rozbudowuje segment usług. Do oferty dołączyła niedawno nowa przestrzeń PRIMA, łącząca usługi pralnicze i krawieckie, a wkrótce otwarta zostanie także długo wyczekiwana placówka Poczty Polskiej. Prace adaptacyjne rozpoczęły się tuż po majówce, a jej otwarcie planowane jest na lipiec 2025 roku.
Nowe miejsca uzupełnią dostępną już w centrum ofertę usługową, obejmującą m.in. profesjonalne salony fryzjerskie (Jean Louis David, Fast Fryzjer), usługi finansowe i telekomunikacyjne (mBank, T-Mobile, Play, Orange), biura podróży (Itaka, TUI, Sun Way Travel), punkt dorabiania kluczy, usługi szewskie i zegarmistrzowskie, samoobsługowy druk (Zeccer) czy usługi fotograficzne (FotoExpress).
– Rozwój usług to dla nas nie chwilowa moda, lecz przemyślana strategia budowania bliskich relacji z klientami. Wiele decyzji, takich jak otwarcie placówki pocztowej czy rozszerzanie oferty codziennych udogodnień, wynika bezpośrednio z rozmów i sygnałów, które regularnie otrzymujemy od odwiedzających Fort Wola. Jako centrum jesteśmy silnie związani z otoczeniem i czujemy odpowiedzialność za wspieranie mieszkańców w ich codziennym życiu tworząc miejsce, które jest nie tylko wygodne, ale też uważne na to, co naprawdę liczy się dla lokalnej społeczności – mówi Magdalena Zawadzka-Mech.
Dwupoziomowe, komfortowe i doskonale skomunikowane Centrum Handlowe Fort Wola oferuje przestronny parking oraz szereg udogodnień dla rodzin, osób z niepełnosprawnościami i klientów szukających miejsca łączącego wygodę codziennych spraw z możliwością spędzenia czasu w przyjemny, aktywny i różnorodny sposób.
Źródło: Mayland
materiał prasowy