rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość handlowa Blue City w Warszawie z nowym najemcą

Blue_City_mat_pras_1
Nieruchomość handlowa Blue City w Warszawie to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową.

Malezyjska marka MR.DIY to globalny gracz i jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów codziennego użytku. Na lokalnym rynku zadebiutował 20 lat temu, by przez kolejne lata podbić kraje Azji Południowo-Wschodniej. W Polsce swój pierwszy sklep MR.DIY otworzył w listopadzie 2024 r. Obecnie na całym świecie operuje ponad 4500 placówek, a w naszym kraju dotychczas otwarto 4. 

MR.DIY oferuje ponad 6 000 artykułów w pięciu głównych kategoriach: wyposażenie domu, majsterkowanie, artykuły szkolne i biurowe oraz inne – m.in. zabawki, akcesoria samochodowe, biżuterię i artykuły dla zwierząt. Cały asortyment charakteryzuje się wysoką jakością i przystępną ceną.

Blue City doskonale wpisuje się w strategię rozwoju sieci MR.DIY, a sieć – w naszą. Jesteśmy miejscem, kojarzonym z wypełnianiem potrzeb całej rodziny. Nasi klienci cenią możliwość zrobienia szerokich zakupów pod jednym dachem, przeznaczając pozostały czas na rozrywkę i zabawę. MR.DIY swoją komplementarną ofertą jeszcze lepiej wpisze się w te potrzeby oraz w silny w Polsce trend zakupowy w multiasortymentowych sklepach niespożywczych z przyjaznymi cenami” – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.

Nowy sklep MR.DIY zajmie ponad 600 m kw. na poziomie +2. Aby spełnić oczekiwania powierzchniowe sieci, w inne miejsca relokowane zostały dwa sklepy, które pragną kontynuować obecność w centrum. W lokalu aktualnie trwają prace adaptacyjne.

Bardzo się cieszę, że dotychczasowi najemcy doceniają lokalizację w Blue City i zgodzili się na zmianę miejsca. Polityka MR.DIY zakłada obecność swojego sklepu na kilkusetmetrowej powierzchni, co bez wspomnianych zmian, byłoby praktycznie niemożliwe, ponieważ nie mieliśmy tak dużej dostępnej powierzchni. Liczę, że MR.DIY podbije serca warszawiaków i szybko stanie się alternatywą dla popularnych marek, operujących w segmencie” – dodaje Anna Gut.

Obecnie w Blue City operuje ponad 200 najemców, a poziom najmu wynosi 98%.

materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora