Informacje dnia

Designer Outlet Warszawa po prowadzonej w minionym roku rozbudowie staje się największym w Polsce centrum typu outlet z ofertą premium

DOW_nowa część (1)

Projekt inwestycji zakładał dobudowanie nowej części handlowej Designer Outlet Warszawa, wielopoziomowego garażu z bezpośrednim wejściem do centrum oraz modernizację i rozbudowę istniejącej strefy restauracyjnej. Pomimo trudności jakie przyniósł ogólnoświatowy wybuch pandemii SARS-CoV-2, w tym konieczności pracy w rygorze sanitarnym z limitami osób przebywających na określonym terenie, przestojami w fabrykach materiałów budowlanych m.in. tych we Włoszech, projekt został z sukcesem zrealizowany w planowanym czasie.

– Program głównych prac budowlanych został zamknięty w zakładanym harmonogramie i po około 9 miesiącach, jesienią 2020 roku, osiągnęliśmy gotowość do przekazania powierzchni najemcom. Pomimo trudnej do przewidzenia sytuacji gospodarczej, powracających lockdownów i nieustannych negocjacji z partnerami biznesowymi nie wstrzymywaliśmy prac. – tłumaczy Dawid Rutkowski. Na rynku retailowym rozbudowa podwarszawskiego centrum outletowego była jedyną inwestycją w tej skali prowadzoną w trudnym gospodarczo czasie pandemii.

Obecnie, po rozbudowie Designer Outlet Warszawa to bez mała 23 000 metrów kwadratowych powierzchni, ponad 130 salonów z modą premium, mass market i lifestyle. Architektonicznie nowa część handlowa nawiązuje do już istniejącej zarówno w bryle zewnętrznej, jak
i wewnątrz. Stylizowane alejki handlowe z oknami wystawowymi, ozdobnymi gzymsami oraz latarniami na myśl przywołują wąskie klimatyczne uliczki starego miasta, a zawsze otwarte drzwi do salonów zapraszają klientów na zakupy. Designerski food court zyskał formę wydzielonej, komfortowej przestrzeni z wygodnymi, miękkimi kanapami z dostępem do prądu, stylowymi stolikami i drewnianymi krzesłami. Nad tą centralnie położoną przestrzenią zawisł imponujących rozmiarów kryształowy żyrandol, który podkreśla stylowy charakter strefy restauracyjnej. Całość dopełnia żywa zieleń. Strefa ta powiększyła się o dobudowaną oranżerię, która wkrótce zostanie zaadaptowana przez nowego najemcę z segmentu food and beverage.

Na zewnątrz teren centrum handlowego zamyka bryła czteropoziomowego garażu z bezpośrednim wejściem do pasażu handlowego. Projekt budynku łączy funkcjonalność
z architektonicznym dopasowaniem do całości centrum dzięki zastosowaniu klinkierowych elewacji przywodzących na myśl mury okalające stare miasto. Wyposażony w windy i klatki schodowe garaż pomieści ok. 800 pojazdów, punkty ładowania aut elektrycznych, a docelowo również myjnię samochodową oraz parking dla rowerów.
Rozbudowa Designer Outlet Warszawa to pierwsza tego typu inwestycja przeprowadzona od czasu zmiany właściciela i operatora centrów Designer Outlet w Polsce. Dzięki temu projektowi portfolio centrum powiększa się o nowe unikalne w skali kraju marki – niektóre z nich na swój jedyny sklep w Polsce wybrały właśnie to miejsce. Klienci zyskują też dodatkowe, komfortowe miejsca postojowe, a sam obiekt może poszczycić się mianem największego centrum w formacie outletowym z modą premium w naszym kraju. – Pomimo trudnego czasu nie tylko w handlu detalicznym, ale dla wszystkich gałęzi gospodarki, zrealizowaliśmy projekt w założonym terminie i możemy powitać klientów w nowych salonach. Mieszkańcy stolicy i regionu będą cieszyć się jeszcze większym wyborem marek, unikalną ofertą premium, zakupami w najlepszych cenach i wspaniałej atmosferze. Z niecierpliwością oczekujemy zniesienia obostrzeń dotykających wszystkich centrów handlowych w Polsce. Jesteśmy przygotowani na przyjęcie klientów przestrzegając najwyższych standardów sanitarnych. – podsumował Dawid Rutkowski, ROS Retail Outlet Shopping.

mat.pras.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora