Konferencje

Warsztaty: Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu

rawpixel-com-603645-unsplash
Internet staje się coraz powszechniejszy. Według badań GUS, w ubiegłym roku firmową stronę internetową posiadało 67% przedsiębiorstw, a obecnie aż 28,7 mln Polaków posiada dostęp do internetu. Warto zatem wykorzystać to medium do kontaktu z odbiorcą poprzez firmową witrynę internetową.

Odpowiednio prowadzona może bowiem przyczynić się do tego, że firma będzie postrzegana jako lider w branży. Stąd już o krok od pozyskania nowych klientów. Szata graficzna, ilość informacji, mapa strony, uporządkowanie, dodatkowe opcje – wszystko to zarówno z osobna, jak i w spójnej całości może pozytywnie wpłynąć na wizerunek naszego przedsiębiorstwa oraz pomóc mu rozwinąć skrzydła.

Od czego zacząć, gdy chce się zaistnieć w sieci? Co warto wiedzieć, by sprawnie poruszać się w tematyce stron i e-sklepów? Co składa się na budżet projektu internetowego? Jak przygotować brief dla specjalistycznej agencji? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!. Z branżą IT związany jest od 8 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. realizując projekty dużych aplikacji internetowych. Od ponad 2 lat prowadzi TenseApp!, spółkę – córkę poznańskiej Grupy TENSE, dedykowanej projektom tworzenia stron, sklepów oraz aplikacji internetowych. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jakie praktyki pomogą przedsiębiorcom zaistnieć w sieci oraz poznają podstawowe know-how powstawania strony internetowej, a także najpopularniejsze błędy, jakie popełniają właściciele firm przy tworzeniu jej projektu.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagane są jednak wcześniejszy zapis. Liczba miejsc jest ograniczona. Warsztaty odbędą się w idea Hub w Poznaniu.