Informacje dnia

W którą stronę zmierzają organizatorzy konferencji?

Paweł Jabłoński - prezes MEETING15

Obecnie organizowane konferencje wymagają nowego poziomu usług. Innowacyjne narzędzia stają się standardem w branży eventowej. Odpowiedzią na oczekiwania uczestników konferencji jest polska platforma do realizacji wydarzeń online MEETING15, która stanowi wyróżniające się na tle konkurencji narzędzie, docenione zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada realizację 1000 wydarzeń do końca bieżącego roku. Mamy do czynienia z niebywałym sukcesem technologicznego narzędzia stworzonego przez Polaków w skali światowej.

Spis treści:
Sukces goni sukces
Nowoczesna konferencja

Sukces goni sukces
MEETING15 to usługa internetowa w modelu Software as a Service powstała w 2016 r. Obecnie jest najczęstszym narzędziem wykorzystywanym do organizacji złożonych konferencji hybrydowych w Polsce. W poprzednim roku na platformie zostało zorganizowanych ponad 360 takich eventów, a do końca obecnego roku MEETING15 planuje przeprowadzić ich aż 1000. Ogromnym sukcesem firmy jest 150 tys. zarejestrowanych użytkowników z całego świata na platformie. Innowacyjne narzędzie cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami. Co ważne, ekspansja MEETING15 nie ogranicza się jedynie do Europy. Po sukcesie w Polsce i na Starym Kontynencie firma zdecydowała się założyć spółkę w Tokio, która odpowiada za działania prowadzone na rynku azjatyckim oraz w regionie Azja-Pacyfik. Warto podkreślić, że to jedna z nielicznych polskich spółek z branży technologicznej, która zainwestowała w Japonii.

– Z platformy MEETING15 korzystają nie tylko największe światowe firmy czy państwowe i międzynarodowe instytucje, ale również lokalne firmy. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości oraz oczekiwań. Praktycznie rzecz biorąc wszystkie branże mogą korzystać z MEETING15. Platformę doceniło już wiele firm prywatnych i notowanych, fundacji, izb, stowarzyszeń oraz instytucji. Ogromnie cieszy nas fakt, że z MEETING15 korzystają największe firmy korporacyjne na świecie, np. najbardziej znani producenci napojów, samochodów, czy znane firmy farmaceutyczne, dzięki którym ludzkość zaczyna panować nad obecna pandemią, ale również lokalne marki – mówi prezes MEETING15, Paweł Jabłoński.

Nowoczesna konferencja
Rozwój technologii oraz obecna sytuacja na świecie sprzyjają pojawieniu się rozwiązań, które wnoszą organizację konferencji na wyższy poziom. Transmisja online buduje ogromne zasięgi – nieporównywalne z wydarzeniami stacjonarnymi. Zakładając, że na evencie obecnych jest 200 osób, liczbę odbiorców można zwiększyć o kolejne 10 tys. dzięki udostępnieniu wydarzenia w sieci. Dlatego też wielu organizatorów realizuje eventy w modelu hybrydowym, czyli połączeniu wydarzenia „na miejscu” z wirtualną obecnością uczestników na platformie. Kolejne wyzwanie dla realizatorów eventów stanowią oczekiwania uczestników, którzy pragną coraz bardziej wyjątkowych doświadczeń bez względu na to, w jak wielkim wydarzeniu biorą udział. MEETING15 stworzył platformę, która nie tylko umożliwia wdrożenie innowacyjnych narzędzi spełniających te wymagania, ale również określa standardy nowoczesnych konferencji. Znane i powszechne oprogramowania do prowadzenia wideorozmów nie posiadają tak rozbudowanego systemu usług i narzędzi, które zapewnia MEETING15. Dlatego też doceniana jest nie tylko przez międzynarodowe firmy, ale również krajowych graczy, którzy mają świadomość tego, że organizacja eventu wiąże się obecnie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań.

– Platforma MEETING15 zapewnia niespotykane dotąd możliwości w organizacji wydarzeń online. Co ważne, jako firma dostosowujemy się do naszych klientów i oferujemy im rozwiązania na miarę ich potrzeb i możliwości finansowych. To nasz ukłon w stronę tych, którzy pragną zrealizować nowoczesną konferencję, ale budżet może ich ograniczać. Z naszej platformy korzystają różne firmy z prawie każdego zakątka świata. Wszystkie łączy chęć organizacji niezapomnianego eventu. Dla nas to ogromna satysfakcja, że możemy spełnić ich cel – opowiada wiceprezes MEETING15, Tomasz Majewski.

Platforma wyszła również naprzeciw potrzebom wydarzeń, których organizacja w sieci wydaje się zbyt ryzykowna i niebezpieczna. MEETING15 stworzył narzędzie, które służy do realizacji walnych głosowań z wykorzystaniem zdalnego dostępu uczestników dla spółek prawa handlowego, izb gospodarczych, agencji, fundacji, spółdzielni i innych podmiotów podejmujących decyzje z wykorzystaniem procesu tego typu głosowania.
Nieograniczony parasol innowacyjnych narzędzi

Za sukcesem innowacyjnej platformy stoi kompleksowość oraz dostosowanie się do nowych oczekiwań zarówno organizatorów, jak i odbiorców wydarzeń online. Możliwości platformy są nieograniczone. Dzięki narzędziu oferowanym przez MEETING15 w jednym miejscu w sieci można przeprowadzić transmisję video z konferencji, wprowadzić niezbędne informacje dla uczestników, np. agendę czy listę prelegentów, dodać bannery reklamowe sponsorów i linki do wybranych profili z kanałów Social Media, pokazując w lekki i atrakcyjny sposób wirtualną prezentację reklamodawców, a także stanowić witrynę do zakupu biletów na wydarzenie. Wszystko to tworzy kompletne interaktywne rozwiązanie dla e-konferencji dostępne pod jednym linkiem na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci. Zespół MEETING15 tworzy również wiele atrakcyjnych funkcji dla uczestników. Stale dostosowuje się do konkretnych potrzeb, wprowadzając angażujące dla nich aktywności. Do dyspozycji słuchaczy pozostaje m.in. biblioteka gier, wirtualne ankiety, quizy czy niezliczona liczba pokoi do videorozmów 1:1. Jak widać, organizatorzy mają ogromne pole manewru w planowaniu wydarzenia online z MEETING15. Warto podkreślić, że żadna inna platforma w Polsce nie zapewnia tak innowacyjnego i kompleksowego przeprowadzenia e-konferencji.

Źródło: MEETING15.