Inwestycje publiczne

Spółka Simple Day SA pozyskała w ramach oferty publicznej 4,23 mln zł

markus-spiske-484245-unsplash
Simple Day SA jest spółką z branży e-commerce, właścicielem marki Twój Cel To. Spółka dokonała przydziału 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B i tym samym pozyskała 4,23 mln zł w ramach pierwszej oferty publicznej.

20 grudnia br. zakończyła się pierwsza oferta publiczna akcji Simple Day SA. Z IPO Spółka pozyskała ponad 4 mln zł. Inwestorzy objęli łącznie 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B, po cenie emisyjnej 13,50 zł. W ramach Transzy Małych Inwestorów przydzielonych zostało 11 465 akcji, a w Transzy Dużych Inwestorów 302 263 akcji.
Pozyskane w ramach pierwszej oferty publicznej środki pozwolą spółce na realizację założonych celów. Simple Day SA chce zwiększyć rozpoznawalność autorskiej marki Twój Cel To, rozbudować portfolio produktów Simple Day oraz zwiększyć ekspansję zagraniczną. Koordynatorem oferty akcji był Dom Maklerski INC SA. Spółka planuje debiut na NewConnect w I połowie 2022 roku.

Dziękujemy inwestorom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i wierzą w realizowany przez Simple Day model biznesowy. Zgodnie z harmonogramem IPO dzisiaj – 21 grudnia – dokonaliśmy przydziału oferowanych akcji. Cieszymy się, że do akcjonariuszy naszej spółki dołącza grono inwestorów dobrze rozumiejących nasz biznes, z którymi liczymy na wspólny dalszy rozwój – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day SA.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora