komentarze, opinie, gospodarka

Skanska zadba bardziej o obsługę posprzedażową

Łukasz Kwieciński_Skanska Property Poland_1

Łukasz Kwieciński, Skanska

Skanska Property Poland rozwija usługi związane z obsługą posprzedażową najemców w ramach Działu Asset Management. Do zespół koordynatorów ds. zarządzania wartością budynków (w skrócie: RAC, ang. Regional Asset Coordinator), pod wodzą nowego szefa – Łukasza Kwiecińskiego, w ciągu ostatnich kilku miesięcy dołączyły dwie osoby.

Najemcy dzięki funkcja RAC od momentu podpisania umowy najmu ze Skanska pozostają pod opieką koordynatorów, również po wprowadzeniu się do nowych biur. Ich  rolą jest wsparcie najemcy w procesie przygotowania, przekazania i użytkowania powierzchni biurowej. Początkiem obsługi posprzedażowej i realizacji Programu Skanska Customer Care jest moment podpisania umowy najmu.

Łukasz Kwieciński jest związany z branżą nieruchomości od 2006 roku.  Do firmy Skanska dołączył w 2008 roku jako negocjator ds. wynajmu, by w 2012 roku objąć stanowisko regionalnego koordynatora ds. zarządzania wartością budynków (RAC). Od drugiej połowy 2014 roku Łukasz Kwieciński zarządza w Skanska Property Poland zespołem Asset Management w całej Polsce.

– Z punktu widzenia procesu inwestycyjnego niektóre kwestie nie wydają się aż tak istotne, ale dla najemców takie aspekty jak windy, liczba stojaków na rowery, proces przeprowadzki do nowego biura czy to, jaka kantyna będzie znajdowała się w budynku, mają często duże znaczenie. RAC pozostaje w stałym kontakcie z najemcą i koordynuje przepływ informacji i dokumentów między klientem a zespołem projektowym i wykonawczym. Zapewniamy także opiekę na etapie użytkowania wynajętej nieruchomości komercyjnej i pomagamy w jej właściwej eksploatacji – mówi Łukasz Kwieciński, menadżer ds. zarządzania wartością budynków w Skanska Property Poland.