rynek nieruchomości na wynajem

Rośnie handlowo-usługowa mapa Arkad Wrocławskich

Arkady Wroclawskie_photo (4)

Do grona najemców Arkad Wrocławskich dołączyły nowe marki. Dzięki temu oferta handlowo-usługowa centrum handlowego się poszerzyła.

Tenant-mix należącego do LC Corp S.A. wrocławskiego centrum handlowego wzbogacił się o dwa lokale usługowe i dwie wyspy z produktami spożywczymi. Kolejni najemcy zdecydowali się też na przedłużenie umów.
Proces rekomercjalizacji Arkad Wrocławskich nabiera tempa. W styczniu br. wrocławskie centrum handlowe cieszyło się z udanego ostatniego kwartału 2018 roku i finalizacji czternastu umów. Teraz do portfela najemców centrum handlowego dołączyły kolejne firmy. Portfolio Arkad Wrocławskich uzupełniły dwa lokale usługowe: Kwiaciarnia Orchidea (32mkw.) i Teletorium (76 mkw.), a także wyspa Gorąca Pączkarnia i stoisko z lizakami Słodka Kraina. Na kolejne lata z wrocławskim centrum handlowym zdecydowali się związać: Vision Express, Pepco oraz Ski Team.

– Obserwujemy rosnące zainteresowanie powierzchnią handlową Arkad Wrocławskich. Związane jest to z dynamicznymi zmianami, jakie w ostatnim czasie przechodzi nasze centrum handlowe. Konsekwentnie budujemy unikatową w skali miasta ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla rodzin, modernizujemy wnętrza i wprowadzamy liczne udogodnienia dla klientów – mówi Małgorzata Michalska, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora