Informacje dnia

Przebudowują centrum handlowe Poznań City Center

Wizualizacje Poznań City Center 3Jesienią centrum handlowe Poznań City Center zyska nowe oblicze. Ruszył ostatni etap prac modernizacyjnych obejmujących dostosowanie Centrum do nowego najemcy Peek & Cloppenburg, odświeżenie wyglądu pasaży, poprawę ciągów komunikacyjnych oraz oznaczeń tablic informacyjnych.  Łączny koszt przebudowy wyniesie ok. 30 mln euro (ok. 128 mln zł). Koniec prac przewidziano na październik br.

Stonowana kolorystyka, nawiązująca do kolorów ziemi pozytywnie wpłynie na nastrój i komfort odwiedzających Klientów. Podobnie jak wygodne sofy i ławki, które wyposażone w gniazda USB oraz gniazdka elektryczne. Dodatkowo zmianie ulegną także znaki lokalizacyjne, pomagające znaleźć poszczególne miejsca (parking, food court, toalety) oraz parkomaty. Nowe, czytelniejsze i bardziej wyraziste tablice pojawią się również w miejscach łączących PCC
z dworcem PKP i autobusowym. Główna rotunda Centrum zyska nie tylko nowy wygląd, ale również dodatkowy okrągły ekran LED. Pod koniec sierpnia zostaną uruchomione także dodatkowe schody ruchome w nowej lokalizacji. Będą one prowadziły z parkingu  A na poziom 1.

Pod koniec września zostanie otwarty pierwszy w mieście dom modowy Peek & Cloppenburg. Na 4 500 m kw. zagoszczą marki Premium: Armani, Boss, Burberry, Calvin Klein, Christian Berg, Diesel, DKNY, Galliano, Givenchy, Guess, Tommy Hilfiger, JOOP!, Just Cavalli, Liu Jo, Marc Jacobs, Max Mara, Pinko, Polo Ralph Lauren, czy Versace.

Już w sierpniu będzie gotowa nowa, aluminiowo – szklana elewacja. Pojawią się także dodatkowe okna, które jednocześnie staną się elementem dekoracyjnym sklepu nowego najemcy. Zmieni się również wschodnia oraz południowa część elewacji Poznań City Center. Dzięki szklanej fasadzie Centrum zyska kolejne miejsce widokowe oraz doskonałą przestrzeń relaksu
i odpoczynku z dostępem do światła dziennego.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora