rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Panattoni współpracuje z AliExpress i Cainiao przy budowie nieruchomości komercyjnej w regionie CEE

abdc9b6526433525d5df37a9484dad1a

Panattoni został wybrany przez Cainiao, logistyczne ramię Alibaby, do wsparcia rozwoju AliExpress – globalnej platformy sprzedaży internetowej, odwiedzanej co miesiąc przez setki milionów internautów.

Magazynowa nieruchomość komercyjna o powierzchni ponad 10 000 m kw. w Panattoni Park Łódź West będzie pełnił rolę centrum dystrybucyjnego dla sprzedawców AliExpres, wysyłających towary bezpośrednio z Polski. To pierwsze tego typu centrum logistyczne AliExpress, które będzie wspierać sprzedawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Wybierając na jego lokalizację Panattoni Park Łódź West, AliExpress docenił zarówno doświadczenie dewelopera, który zrealizował już ponad 4 mln m kw. powierzchni dla e-commerce, jak i doskonałe położenie obiektu. Umożliwi ono dostarczenie towarów nawet w jeden dzień do największych miast w Polsce. Centrum będzie też pełniło strategiczną rolę dla dostaw do Czech, Słowacji, Niemiec oraz Austrii.
W procesie negocjacji najemcę reprezentowali eksperci z MAXON Nieruchomości.

– „Przez ostatnie lata staliśmy się pewnym wyborem dla gigantów e-commerce i symbolem udanej ekspansji. Dostarczamy obiekty dopasowane do odbiorcy, w strategicznych lokalizacjach i atrakcyjnym czasie, a także zawsze jesteśmy gotowi na poszerzenie działalności naszych klientów” – mówi Kamil Kwiatkowski, Senior Leasing Manager z Panattoni, i dodaje: „Polski e-commerce rośnie błyskawicznie. Jeszcze w 2015 roku w kraju, online kupowała zaledwie połowa internautów, a teraz jest to blisko 8 na 10. Ponadto już w 2026 roku wartość rynku e-commerce w Polsce ma wynieść 162 mld PLN, czyli ponad 3 razy więcej niż w 2018 r.”


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora