rynek nieruchomości na wynajem

Nowi najemcy VIA Outlets w Lizbonie

369

21 listopada 2017 roku VIA Outlets rozpoczęła proces otwierania 35 nowych sklepów i restauracji we Freeport Lisboa Fashion Outlet w pobliżu Lizbony dzięki przebudowie, która pozwoliła na poszerzenie portfolio centrum o marki premium i ma przełożyć się na znaczące zwiększenie liczby odwiedzających.

Ta kompleksowa przemiana stanowi kolejną fazę w ramach wartego ponad 200 mln euro programu remodelingu 11 obiektów z portfolio VIA Outlets. Obecnie portfolio VIA Outlets jest jednym z trzech największych na rozwijającym się europejskim rynku outletów.

Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla i Timberland – to tylko niektóre z międzynarodowych marek modowych, które otwierają się w centrum handlowym w Alcochete, położonym 30 minut jazdy autobusem od Lizbony, przez słynny most Vasco da Gama nad rzeką Tag. Jubiler Tous, a także sklep z torebkami i akcesoriami Tumi otworzyły swoje nowe lokale we Freeport Lisboa Fashion Outlet. VIA Outlets poszerzyło także ofertę centrum w segmencie odzieży dziecięcej i wyposażenia domu.

W związku z wynajęciem 80% nowej powierzchni, w centrum o obecnej, całkowitej powierzchni 35 777 m² znajduje się teraz ponad 130 sklepów i restauracji. Marki Le Creuset, Starbucks, Elisabetta Franchi i Tumi otwierają w tej lokalizacji swoje pierwsze salony outlet w Portugalii, dołączając do znanych marek premium: Coach, Hackett i Swarovski, które również wybrały to centrum na swój debiut na portugalskim rynku outletowym.

W ramach prac stworzono nową, północną część centrum Freeport Lisboa Fashion Outlet, otwarto grupę restauracji wokół nowego placu oraz przebudowano wejście główne. Wszystkie budynki zostały przemalowane na spójne, jasne kolory. Wykorzystano także lokalne materiały, tak by ceramika, drewno i metalowe elementy zastosowane na fasadach sklepów wpisywały się w architekturę regionu. Nowy wygląd zyskała także przestrzeń wspólna centrum, w ramach której stworzono m.in. „Praça do Elétrico” – park w stylu lizbońskim z brukowanymi alejkami i repliką słynnego tramwaju miejskiego nr 28.

Strategia VIA Outlets zakłada pozyskiwanie centrów z potencjałem wzrostu przychodów możliwym dzięki ukierunkowanym inwestycjom, nowatorskiemu podejściu do zarządzania nieruchomościami i międzynarodowym inicjatywom marketingowym.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora