rynek nieruchomości na wynajem

Nowe marki w łódzkiej Sukcesji – rośnie portfel najemców

sukcesjaCentrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi wzbogaciło ofertę o salon stacjonarny Wakacje.pl oraz restaurację Juju z kuchnią perską. Oba lokale znajdują się na poziomie 1. To kolejne nowe marki, które ostatnio dołączyły do grona najemców Sukcesji.

Wakacje.pl są liderem na rynku turystycznych usług internetowych, a zarazem dynamicznie rozwijającą się siecią salonów stacjonarnych. Nowy salon w Sukcesji oferuje m.in. wczasy, wycieczki objazdowe, kolonie i obozy ponad 100 biur podróży, a także bilety lotnicze, ubezpieczenia podróżne, miejsca parkingowe przy lotniskach i bony wakacyjne.
Z kolei Juju to pierwszy w Polsce lokal nowej marki. W planach właścicieli jest stworzenie sieci lokali pod tym szyldem w różnych miastach. Restauracja mieści się w strefie food court.

– Sukcesywnie urozmaicamy usługowy i gastronomiczny tenant mix, ponieważ takie są oczekiwania naszych klientów i wymogi zmieniającego się rynku. Dbamy o to, by wśród najemców były zarówno znane marki, jak i nowe, autorskie koncepty. Dzięki temu klienci zyskują zróżnicowaną ofertę, dostosowaną do własnych potrzeb i zasobności portfeli – mówi Dariusz Michalak, dyrektor ds. komercjalizacji Sukcesji.

Sukcesja jest najnowszym centrum handlowym w Łodzi, położonym blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Centrum dysponuje dwupoziomowym parkingiem na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora