rynek nieruchomości na wynajem

Nowe marki debiutują w Posnanii

Foto 188 (6266) - Posnania 23-08 - V5Group --resize1200
Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Wzbogacą one wielkopolski rynek o niedostępne dotąd brandy.

Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów. Ofertę klasycznej mody męskiej uzupełniła marka PAWO. Nowością, debiutującą na Wielkopolskim rynku jest także Hummel oferujący ubrania i sprzęt sportowy. Ofertę premium rozszerzy Baldinini.

Od początku roku pojawiło się w Posnanii osiem nowych marek. Jestem przekonany, że debiutujące u nas brandy: e-obuwie, Baldinini, PAWO, Kraina Serów i Hummel, przyczynią się do utrzymania rosnącej frekwencji i obrotów, a także umocnią nas na pozycji lidera w kategorii fashion” – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – „Po raz kolejny w naszym obiekcie pojawiają się brandy, który były wcześniej niedostępne na wielkopolskim rynku” – dodaje.

 

Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Nowe otwarcia to efekt przemyślanej strategii rekomercjalizacji i dopasowania oferty centrum do potrzeb klientów.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora