Informacje dnia

Nowa inwestycja w XVI-wiecznym zamku – Uroczysku Siedmiu Stawów

Uroczysko Siedmiu Stawów - kuźnia
W Uroczysku Siedmiu Stawów – XVI-wiecznym zamku, który pełni funkcję czterogwiazdkowego hotelu ze spa – zakończyła się inwestycja o wartości 6 mln zł. Na terenie obiektu powstało nowoczesne centrum bankietowo-konferencyjne oraz luksusowa część wypoczynkowa – odnowiona zabytkowa kuźnia z winoteką.

Obiekt bankietowo-konferencyjny o wartości 5 mln złotych, powstał w poddanym renowacji budynku dawnej zamkowej powozowni. Znalazły się w nim nowocześnie wyposażone sale konferencyjne i bankietowe, wygodna przestrzeń foyer oraz cateringowa o powierzchni ponad 300 m2. Na piętrze powstało również 20 komfortowych pokoi, które powiększą aktualną bazę hotelową Uroczyska Siedmiu Stawów do 140 miejsc.

Zastosowanie modułowego podziału sal konferencyjnych zapewni swobodę w dowolnym zarządzaniu przestrzenią na potrzeby szkoleń, konferencji i różnego rodzaju spotkań. Do tej pory w Uroczysku funkcjonowały 3 sale konferencyjne, ale w związku z dużym zainteresowaniem istniała potrzeba powiększenia tej przestrzeni.

Goście mają również do użytkowania Kuźnię. Odrestaurowany budynek, położony tuż obok zamku, jest idealną bazą noclegową dla osób, które poszukują całkowitej prywatności i planują dłuższe pobyty wypoczynkowe. Trwająca kilka lat inwestycja, rozpoczęta w 2011 r., kosztowała 1 mln zł. Pozwoliła na stworzenie komfortowej przestrzeni, urządzonej w nowoczesnym stylu, na którą składają się: salon wypoczynkowy z kominkiem i winoteką, przestronna kuchnia, dwie komfortowe sypialnie oraz łazienki.

Uroczysko Siedmiu Stawów położone jest w Goli Dzierżoniowskiej, nieopodal Wrocławia. Rozciąga się na ponad 100 hektarach terenu, obok 12-hektarowego parku. W 2000 r. w zamku rozpoczęły się intensywne, trwające 13 lat prace, które pozwoliły na przywrócenie mu dawnej świetności przy zachowaniu pierwotnych walorów obiektu. Koszt poczynionych wtedy inwestycji to ok. 22 mln zł.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora