Nieruchomość inwestycyjna Blue City w Warszawie została niemal w pełni skomercjalizowana.
Centrum Handlowe Blue City oprócz finalizacji nowych umów najmu, prowadzi działania relokacyjne, dzięki którym powierzchnia handlowa staje się jeszcze bardziej efektywna pod względem rosnących potrzeb zarówno najemców, jak i klientów.
Wiosną Blue City sfinalizowało pakiet umów z nowymi najemcami – graczami debiutującymi na rynku lub markami znanymi wśród klientów, jednak w nowych formatach i konceptach. Aktualnie zakończony został również etap relokacji sklepów, operujących w centrum od wielu lat. Potrzeba zmian wynikała z chęci powiększenia swoich powierzchni przez stałych najemców, jak również ze strategii optymalizacji przestrzeni pod kątem tematycznym, co ułatwi robienie zakupów oraz lepiej wyeksponuje funkcje centrum – jako destynacji handlowo-usługowej, rozrywkowej i gastronomicznej z ofertą dla całej rodziny.
„Zakończyliśmy etap relokacji, który pozwolił nam na podniesienie funkcjonalności centrum. Blue City cały czas dostosowuje się do zmieniających się preferencji klientów oraz strategii rozwojowej naszych Najemców, którzy powiększają swoje lokale i przedłużają umowy najmu” – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.
Obecnie w nieruchomości handlowej Blue City operuje ponad 200 najemców, a poziom wynajmu wynosi 98%.
materiał prasowy