Z życia spółek

Nhood Polska z sukcesem komercjalizuje obiekty handlowe, którymi zarządza

Marcin_Matysiak_Nhood

Nhood Polska z sukcesem rozwija współpracę z najemcami. Ponadto firma odnotowuje bardzo dobre wyniki komercjalizacji w zarządzanych obiektach handlowych.

Od początku 2021 roku firma Nhood Polska podpisała 51 nowych umów z najemcami. Umowy te opiewały na łączną powierzchnię ponad 10 tys. metrów kw. GLA. Jeśli chodzi o wskaźnik pustostanów w centrach i galeriach handlowych z portfolio firmy, to wrócił on do poziomu sprzed wybuchu pandemii Covid-19. Ponadto firma Nhood Polska odnotowuje wzrosty odwiedzalności w zarządzanych obiektach i pracuje nad nowymi atrakcyjnymi inwestycjami.

 

Wysoka odwiedzalność centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood, a także dobre relacje z najemcami pozytywnie wpłynęły na pracę zespołu komercjalizacji, zaowocowały nowymi umowami i ułatwiły negocjacje z dotychczasowymi partnerami. Osiągnęliśmy najlepsze od 18 miesięcy wyniki wynajmu powierzchni, z których najbardziej cieszy nas spadek liczby pustych lokali w zarządzanych przez nas obiektach o dwa punkty procentowe – podkreśla Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.