rynek nieruchomości na wynajem

Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz

s-x-440
Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP.

W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To już trzecia, obok Reserved i home&you marka należąca do koncernu LPP, która w ostatnim czasie wzmocniła ofertę ETC.

– Bardzo się cieszymy, że do ETC Swarzędz dołączyła kolejna tak silna i dynamicznie rozwijająca się marka, jak Sinsay. Jesteśmy przekonani, że panie, które – jak wynika z przeprowadzonych przez nas badań – stanowią większość wśród klientów ETC, docenią jej obecność w naszym centrum – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. – Konsekwentnie wzmacniamy ofertę handlową ETC. Tylko w ostatnim czasie dołączyło do nas 4F, home&you, Reporter Young, a oferta usługowa poszerzyła się o salon fryzjerski oraz placówkę mBanku. Coraz większa dostępność ciekawych marek i usług, a także duża ilość wydarzeń odbywających się na terenie centrum, przyciąga do ETC coraz więcej klientów – w ubiegłym roku odwiedziło nas prawie 2,8 mln osób – dodaje M. Najgrodzki.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, poddane zostało gruntownej modernizacji w okresie od lipca 2016 do października 2017. ETC Swarzędz po przebudowie zajmuje 20 tys. metrów kw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora

Paula 10.06.2019 16:13

Sinsay przyciągnie na pewno wiele młodych dziewczyn

Marta 06.06.2019 13:32

Salon Sinsaya to może być strzał w dziesiątkę. Ostatnio słyszę same dobre recenzje tej marki.