Z życia spółek

Klienci centrów handlowych dużo chętniej korzystają z aplikacji mobilnych

BG_Technologia2_dla-mediow
Kampania technologiczna uruchomiona przez Złote Tarasy po ponownym  otwarciu obiektów handlowych cieszy się niemałą popularnością. Wspierając najemców z tej kategorii, centrum handlowe wprowadziło nowe, atrakcyjne nagrody dla użytkowników aplikacji i programu lojalnościowego. Zainteresowanie klientów przełożyło się bezpośrednio na aktywność w aplikacji mobilnej oraz liczbę jej pobrań.              

Niektóre nagrody rozeszły się jak świeże bułeczki już w pierwszych dwóch dniach kampanii. Największą popularnością cieszyły się słuchawki bezprzewodowe Apple (tzw. AirPodsy). Z pierwszych danych, jakie udało się uzyskać z raportów aplikacji wynika, że atrakcyjne nagrody i dobrze targetowana promocja online spowodowały wzrost pobrań aplikacji Złotych Tarasów aż o 200%.

Bardzo pozytywny odzew użytkowników może być też wynikiem ogólnej tendencji digitalizacji, potęgowanej dodatkowo przez sytuację związaną z koronawirusem. Pierwszym sygnałem był wzrost aktywności w aplikacji (aż o 700%) 4 maja, czyli w dniu, na który zaplanowano drugą fazę odmrażania gospodarki i ponowne otwarcie centrów handlowych.

Wielu klientów właśnie w aplikacji szuka informacji przed wyruszeniem na zakupy do centrum handlowego. Poza aktualnymi promocjami, to właśnie lista najemców jest najczęściej odwiedzaną zakładką.

Kampania technologiczna jest kontynuacją założeń strategii Złotych Tarasów, polegającej na rozwoju aplikacji i programu lojalnościowego. Po zdjęciu kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem, centrum handlowe zaprasza na bezpieczne zakupy, które można wymienić na nagrody programu lojalnościowego w aplikacji Złotych Tarasów. Wystarczy skanować paragony z zakupów w Złotych Tarasach, a uzbierane punkty przeznaczyć na dowolnie wybraną rzecz z listy. Wśród cennych nagród są mi. in. telewizory, konsole, smartfony, słuchawki bezprzewodowe i inne popularne akcesoria technologiczne, takich marek jak: Sony, JBL, Samsung, czy Apple.

Wszystkie produkty można odebrać w Złotych Tarasach, w punkcie informacyjnym. Kampania potrwa do 1 czerwca.

mat.pras.