rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Inwestycja STOP SHOP Zielona Góra z pozwoleniem na budowę

DCIM100MEDIADJI_0074.JPG

IMMOFINANZ, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, otrzymał w ostatnich dniach pozwolenie na budowę dla swojego najnowszego planowanego projektu pod tym brandem, w Zielonej Górze. W aktualnej fazie, inwestor przymierza się do wyboru generalnego wykonawcy.

Rozpoczęcie prac budowlanych przewidziane jest w najbliższych miesiącach, a ukończenie i otwarcie nowego parku handlowego STOP SHOP Zielona Góra ma nastąpić na przełomie roku 2021/2022.
STOP SHOP Zielona Góra będzie miał łącznie 14 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem ponad 6.600 m kw. Bezpośrednio przed STOP SHOP-em dostępnych będzie ok. 160 miejsc parkingowych. Działka, na której realizowany będzie zielonogórski projekt znajduje się w sąsiedztwie istniejącego już supermarketu oraz sklepu DYI, które dzięki komplementarności oferty, będą pozwalały klientom na realizację szerokich potrzeb zakupowych w jednym miejscu.

STOP SHOP Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego STOP SHOP-u oszacowano na 272.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.

„Nasza marka STOP SHOP to bardzo odporny na kryzys format handlowy. Jest wysoce ustandaryzowany, dlatego oferuje atrakcyjne czynsze dla najemców. Koncentruje się również na przystępnych cenowo produktach, co szczególnie ma znaczenie w trudniejszych czasach, jak chociażby aktualnie, kiedy kupujący wykazują coraz większą wrażliwość cenową. Dodatkowo, robiąc zakupy w parku handlowym, ludzie mają większe poczucie bezpieczeństwa – głównie ze względu na brak części wspólnych oraz bezpośredni dostęp do sklepów z parkingu”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ. „Jeśli chodzi o naszą najnowszą inwestycję w Zielonej Górze, już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy z przyszłymi najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować, które marki otworzą swoje sklepy w naszym najnowszym parku handlowym”, dodała.

STOP SHOP Zielona Góra będzie jedenastym parkiem handlowym pod tą marką w Polsce. Aktualnie IMMOFINANZ posiada w swoim portfelu 98 parków handlowych pod tą marką w dziewięciu krajach. Poza Polską, STOP SHOP-y rozlokowane są także na Słowacji, w Czechach, Austrii, na Węgrzech, w Serbii, Słowenii, Chorwacji oraz Rumunii.

Źródło: IMMOFINANZ.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora