Inwestycje publiczne

IKEA wspiera projekt m.st. Warszawy nt. segregacji odpadów

joshua-sortino-215039-unsplash
W Polsce od 2020 roku należy segregować odpady na pięć frakcji: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady zmieszane oraz bio. Miasto stołeczne Warszawa w kampanii pod hasłem „Rady na Odpady” podpowiada mieszkańcom, jak prawidłowo dzielić odpady.

Do akcji informacyjnej przyłącza się także IKEA, oferując rozwiązania i przystępne cenowo produkty do segregacji włączając swoje sklepy i kanały on-line w działania edukacyjne prowadzone przez Urząd m.st. Warszawy.

Codzienne, nawet niewielkie decyzje wpływają na to, ile produkujemy odpadów, czy wyprodukujemy ich mniej oraz ile z tych surowców będzie można odzyskać. Zebrane szkło, plastik czy papier mogą mieć drugie życie, a recykling zaczyna się w naszym domu. Rolą miasta jest edukacja ekologicznych praktyk, które chronią naturalne środowisko – mówi Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

Do warszawskiej inicjatywy przyłącza się IKEA, która w ramach realizacji swojej strategii zrównoważonego rozwoju „People & Planet Positive”, mającej na celu stanie się firmą przyjazną dla ludzi i planety, rozpoczyna od lutego br. kampanię informacyjno-promocyjną w warszawskich sklepach IKEA Targówek, IKEA w Blue City i IKEA Janki, poświęconą zapobieganiu powstawania odpadów (w tym przeciwdziałaniu marnowania żywności) oraz segregacji odpadów na pięć frakcji. Materiały informacyjne pojawią się przy produktach ułatwiających przechowywanie i segregację, na rozmieszczonych w sklepach ekranach dotykowych oraz na stronie internetowej IKEA.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora