Z życia spółek

Gwiazda Morza – świeży koncept na rynku hotelarskim

Hotel Gwiazda Morza Resort Spa & Sport oryginalne zdjęcie

Rynek hotelarski w Polsce jak i na świecie stale rośnie. Zmiany, jakie w nim zachodzą mają charakter ewolucyjny i taki też będzie nowopowstający czterogwiazdkowy hotel we Władysławowie. O specyfice i kierunkach rozwoju tego obiektu mówi Marek Hilla – dyrektor generalny Hotelu Gwiazda Morza.

Po Gwieździe Morza należy spodziewać się doskonale przygotowanej oferty wypoczynkowej, nad którą pieczę sprawować będzie grupa prawdziwych pasjonatów. Faktem jest, że wyróżnia nas nie tylko piękna lokalizacja i wyjątkowa infrastruktura hotelu.
Hotel stawia na cztery główne profile działalności: SPA, sport, doskonała kuchnia i wyjątkowy plan rekreacyjny, a wszystko w komfortowych warunkach i niecodziennej architekturze.
Hotel został świetnie zaplanowany i zaprojektowany pod różnorodne wydarzenia. Poza infrastrukturą rekreacyjną, hotel posiada zaplecze dla wszelkiego typu spotkań biznesowych. Dysponujemy ponad 260 metrową salą z możliwością jej dzielenia na 3 niezależne elementy ze zdolnością wprowadzenia bezpośrednio z ulicy np. auta celem prezentacji oferty któregoś naszego partnera strategicznego, dwiema mniejszymi salkami na kameralne spotkania oraz salą wielofunkcyjną o powierzchni ponad 160 metrów z osobnym wejściem i możliwością połączenia jej z niezależną restauracją.

„Mam stuprocentową pewność, że Gwiazda Morza będzie takim miejscem, w którym goście, którzy skorzystają z naszego zaproszenia do aktywnego spędzenia czasu w tym wyjątkowym miejscu, zrealizują wszystkie swoje plany, które łączyły z pobytem. Po drugie, wyjeżdżając, będą w pełni usatysfakcjonowani z podjętej przez siebie decyzji. Sam również nie mogę doczekać się momentu, gdy faktycznie resort w pełni ruszy. Chcielibyśmy, aby nasi pracownicy mocno angażowali się w wiele hotelowych aktywności; żeby byli bardzo dobrym przykładem tego, że faktycznie w tym miejscu można odpocząć. Nasi pracownicy mają być tego żywym dowodem. Ich sposób pracy, poruszania się i pogody ducha ma być uwidoczniony na każdym kroku. Mamy zaplanowane różne zajęcia również dla naszych pracowników, aby byli w stanie bardzo szybko wskazać naszym gościom, co można zrobić, kiedy, jak, czy też polecić konkretne zajęcia. Filozofia bycia aktywnym kojarzy mi się z bardzo pozytywna energią, z uśmiechem, radością. Chcemy, by było to widoczne w naszym obiekcie od pierwszego kontaktu gościa z hotelem. Naszych gości będziemy zapraszać do współuczestniczenia w tym, co się dzieje w naszym obiekcie, ale również do skorzystania z całej infrastruktury zewnętrznej. Przeprowadzimy naszych gości przez ten cały proces, żeby czuli się bezpieczni, objęci opieką i zadowoleni z siebie” – podsumowuje Marek Hilla.