
Grupa Belmonte kontynuuje ekspansję w segmencie nieruchomości premium.
Grupa Belmonte, polska spółka inwestycyjno-deweloperska specjalizująca się w luksusowych projektach mieszkaniowych i hotelarskich, ogłasza rozwój swojej sieci obiektów premium. Po sukcesie Belmonte Hotel w Krynicy-Zdroju, spółka przygotowuje kolejne inwestycje w strategicznych lokalizacjach turystycznych Polski, w tym nad morzem oraz w Beskidach.
Belmonte funkcjonuje na polskim rynku od kilkunastu lat realizując luksusowe inwestycje mieszkaniowe. Kolejnym krokiem w rozwoju Grupy jest poszerzenie oferty hotelowej i sukcesywne rozwijanie się właśnie w tym segmencie. Realizacja dwóch nowych obiektów istotnie wpłynie na segment hoteli premium w Polsce, a także przyczyni się do wzmocnienia lokalnej gospodarki i rozwoju turystyki w regionach. W perspektywie 10 lat spółka planuje stworzenie portfela kilku flagowych obiektów premium w kluczowych turystycznych lokalizacjach Polski.
Rynek obiektów turystycznych stale się rozwija, co potwierdzają liczby. Tylko w I kwartale 2025 r. w Polsce skorzystało z obiektów noclegowych ok. 8 mln turystów, generując 19,1 mln noclegów. Jak wynika z raportu przygotowanego przez KPMG rynek luksusowych hoteli i SPA w Polsce dojrzewa, a do 2029 roku przekroczy wartość 11 mld zł. Zaś dane Euromonitor International wskazują, że aż 41 proc. zamożnych klientów deklaruje zwiększenie wydatków na podróże i wellness. Co to oznacza dla podmiotów, które działają na tym rynku? Że nadszedł odpowiedni czas na rozwój biznesu.
Grupa Belmonte stawia na ekspansję
Grupa Belmonte – na czele której stoi wieloletni inwestor Paweł Ryszkiewicz – właśnie podjęła decyzję o wybudowaniu kolejnych luksusowych obiektów w Polsce.
Najnowsza nadmorska inwestycja powstaje w pierwszej linii brzegowej w Ustroniu Morskim. Obiekt w standardzie 4**** zaoferuje 146 pokoi i apartamentów oraz rozbudowaną infrastrukturę wspólną: basen, sauny, strefę fitness, restaurację, lobby bar, zaplecze konferencyjne, przewidziano także garaż podziemny i miejsca naziemne. To zestaw funkcji podnoszących atrakcyjność produktu w segmencie premium.
Docelowym klientem Belmonte w Ustroniu Morskim są w sezonie letnim i zimowym rodziny z pokolenia 35-45 lat, a także goście indywidualni: wellness, premium leisure, przedsiębiorcy i menedżerowie podróżujący biznesowo. Poza sezonem obiekty przyciągają gości lokalnych i regionalnych, odwiedzających hotel w celach konferencyjnych i eventowych. Wśród klientów zagranicznych rośnie zainteresowanie ze strony Niemców i Czechów. Strategia Grupy Belmonte zakłada dalszą ekspansję w sektorze hoteli premium oraz apartamentów, rozwój sieci pięciogwiazdkowych hoteli w górach i nad morzem oraz budowę rozpoznawalnej marki kojarzonej z luksusem, stabilnością i unikalnym designem.
Paweł Ryszkiewicz, Prezes Zarządu Grupy Belmonte, wyjaśnia:
Naszym celem jest tworzenie obiektów, które łączą najwyższe standardy luksusu z wyjątkowym doświadczeniem pobytu. Wierzymy, że przemyślane lokalizacje, spójna architektura i dbałość o każdy detal operacyjny pozwalają nie tylko zaspokoić oczekiwania gości, ale także wzmocnić wartość inwestycji i pozycję marki na rynku premium. Ustronie Morskie to naturalne uzupełnienie naszej oferty górskiej i kolejny krok w rozwoju sieci Belmonte.
Belmonte Hotel Wisła, kolejny projekt w górach, zakłada budowę obiektu z 268 pokojami, szerokim zapleczem rekreacyjnym oraz basenem infinity pool z widokiem na panoramę Beskidów. Hotel połączy filozofię marki Belmonte z charakterem lokalnej miejscowości, oferując luksusowe doświadczenia turystyczne.
Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że Polacy coraz częściej poszukują luksusowych obiektów, które spełnią ich wymagania. Stąd decyzja o wejściu w kolejny projekt. Tym samym rozwijamy naszą Grupę i dążymy do tego, by stała się większym i znaczącym graczem na rynku.
Grupa nie zdradza, jakie są koszty realizacji obu inwestycji.
Źródło: Grupa Belmonte
materiał prasowy
