rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Galeria Pomorska rok po rozbudowie

004_18-09-2015_gp_after-expansion10 września 2015 roku klienci Galerii Pomorskiej po raz pierwszy mieli okazję przejść się nowym pasażem i w pełni skorzystać z walorów powiększonego centrum handlowego. W wyniku rozbudowy powierzchnia najmu obiektu zwiększyła się o 10 000 m kw.

Wcześniej do dyspozycji klientów oddany został także nowy parking wielopoziomowy na 1400 miejsc postojowych i dodatkowy, tylny parking dla 160 samochodów. Metamorfozę przeszła również fasada Galerii oraz pasaże dotychczasowej części centrum.

Galeria Pomorska w Bydgoszczy posiada bogatą ofertę modową, na którą składają się m.in. takie marki jak Bershka, Stradivarius, Ecco, House, Sinsay, Medicine i Diverse, które dołączyły do centrum dzięki rozbudowie, a także C&A, Carry, H&M, KappAhl, Orsay, Promod, Quiosque i wiele innych. O popularności Galerii Pomorskiej decydują także: atrakcyjna oferta rozrywkowa – to tutaj znajduje się jedyne w mieście siedmiosalowe Kino Helios, oraz gastronomiczna – dzięki 13 restauracjom i kawiarniom m.in. takich marek jak McDonald’s, KFC i North Fish. Ofertę dopełnia zmodernizowany hipermarket Carrefour.

W ciągu ostatniego roku mix najemców Galerii powiększył się m.in. o takie marki jak Drogeria Natura, Deichmann, Yes, H&M Home, Subway, LPelektronik, Kubenz, Wójcik i C&A.

Za komercjalizację Galerii Pomorskiej odpowiadają firmy JLL i Balmain Asset Management.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora