rynek nieruchomości na wynajem

Galeria Młociny z nowymi markami

uscisk reki

Galeria Młociny, największy warszawski debiut 2019 roku, zaskakuje ofertą skierowaną dla swoich gości.

Poza licznymi wydarzeniami, tarasem, na którym można odpocząć i miło spędzić czas w gronie przyjaciół oraz Halą Hutnik – przestrzenią gastronomiczną urządzoną w industrialnym klimacie, na szczególną uwagę zasługuje również Aleja Mody. To dzięki niej Bielany stały się prawdziwą mekką zakupową trendsetterów. Ogromny wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny przyciągają do Młocin wielu nowych klientów. W czerwcu i lipcu swoje drzwi dla klientów galerii otworzyło blisko dwadzieścia nowych sklepów oraz lokali. Oferta powiększa się z każdym miesiącem zaskakując zarówno miłośników mody, jak i tych stawiających na rozpieszczanie podniebienia.

Do listy sklepów dołączył między innymi Dealz, czyli międzynarodowa sieć oferująca produkty znanych marek, a także Profimed, NeoNail, Zaczaj oraz popularna firma Swatch, która od lat podbija serca wielu miłośników zegarków. Na liście nowych sklepów znalazły się również: prężnie rozwijająca się sieć butików Distance – oferująca kolekcjonerskie obuwie sportowe, Monnari Bags&Shoes, Tally Weijl, Italian Fashion, a także Femestage – nowa propozycja modowa dla kobiet wywodząca się z Domu Mody Eva Minge. Zadowolą się również wszyscy Ci, którzy właśnie urządzają mieszkanie lub po prostu uwielbiają je dekorować kupując nowe dodatki. Słynna marka Home&You również pojawiła się niedawno na Młocinach dopełniając bogatą ofertę sklepów oferujących produkty do wystroju wnętrz.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora