Z życia spółek

CPIPG: Ruszył program dla najemców OfficeME

OfficeME_1
CPI Property Group (CPIPG), największy właściciel nieruchomości komercyjnych
w Czechach, Berlinie i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, opracował i rozpoczął wdrażanie autorskiego programu OfficeME, mającego na celu wzmocnienie relacji z najemcami oraz poprawę komfortu pracy.

CPIPG, jako odpowiedzialny społecznie właściciel i zarządca nieruchomości biurowych, ma na celu nie tylko stałe podnoszenie jakości posiadanych powierzchni, ale również budowanie i wzmacnianie relacji z najemcami, jako kluczowego elementu prowadzonej polityki zrównoważonego rozwoju. W odpowiedzi na przeprowadzone wśród najemców ankiety satysfakcji, powstał autorski program OfficeME. Celem programu OfficeME jest wprowadzenie praktycznych rozwiązań i udogodnień, które usprawnią bezpieczne funkcjonowanie w biurowcu oraz ułatwią i uprzyjemnią biurową codzienność. Program oparty został na trzech filarach: komforcie, bezpieczeństwie oraz rozwoju. Podstawą do wszelkich działań jest innowacyjność
i funkcjonalność.

Poszczególne elementy programu pilotażowo zostały wprowadzone w Warsaw Financial Center (WFC) – jednym z najbardziej prestiżowych biurowców w portfolio CPIPG. Pierwsze rozwiązania w zakresie podnoszenia standardów funkcjonowania budynków dotyczyły całkowitej reorganizacji recepcji. Zmienił się nie tylko wygląd i elementy wyróżniające lady recepcyjne. Przede wszystkim zostały zmienione skład oraz wygląd obsługi. CPIPG opracowało własne standardy dotyczące serwisu, wraz z wyznaczeniem kryteriów w zakresie pierwszego kontaktu z osobami wchodzącymi do budynku oraz sprawnej i przyjaznej komunikacji na linii goście – najemcy. W październiku nowa recepcja, wedle opracowanych standardów, pojawiła się także w Atrium Centrum. Kolejnym biurowcem, który czeka zmiana jeszcze w 2020r. jest Central Tower.

Innowacyjnym rozwiązaniem, wprowadzonym w WFC we wrześniu 2020r oraz w Atrium Centrum jest usługa Concierge, dostępna bezpłatnie dla pracowników firm, mających siedziby w biurowcu. Przy stanowisku w lobby oczekuje specjalista, któremu można zlecić każdą sprawę – zarówno w obrębie funkcjonowania biznesowego np. organizacja służbowego lunchu, cateringu, odbioru gości z lotniska itp., jak również każdy indywidualnie może poszukać tu pomocy w zakresie spraw prywatnych, koniecznych do realizacji w godzinach pracy – np. organizacja przeprowadzki, rekomendacje dotyczące przedszkoli dla dzieci, wyjazdów wakacyjnych, odbiór zakupów itp.

Przy stanowisku Concierge powstał też punkt zakupu niezbędnych artykułów pierwszej potrzeby, takich jak np.: rolka do czyszczenia ubrań, jednorazowa szczoteczka do zębów, zestaw do szycia, parasol i wiele innych.

„Nadrzędnym celem operacyjnym CPIPG, jest stałe podnoszenie komfortu pracy oraz poziomu satysfakcji najemców we wszystkich aspektach funkcjonowania biurowca. Wprowadzane przez nas stopniowo udogodnienia, będą intuicyjne i łatwe w obsłudze. Jesteśmy otwarci na wszelkie potrzeby użytkowników budynku. Pierwsze zmiany, wdrożone w Warsaw Financial Center, pokazują, że zaproponowane przez nas rozwiązania spotykają się z niezwykle pozytywnym odbiorem.” – tłumaczy Monika Olejnik-Okuniewska, Dyrektor Marketingu CPIPG Polska.

Kwestie bezpieczeństwa w tej chwili podporządkowane są przede wszystkim sytuacji związanej z pandemią. „CPIPG już w momencie wprowadzenia obostrzeń w marcu 2020r. opracował i wdrożył niezbędne procedury, mające na celu bezpieczny powrót do biur. Wypracowane procedury są bezwzględnie przestrzegane w we wszystkich biurowcach CPIPG.” – podkreśla Marcin Mędrzycki PO Head of Asset Management w CPIPG Polska.

W dalszych etapach planowana jest implementacja filaru dotyczącego rozwoju, w ramach którego w biurowcach prowadzone będą akcje edukacyjne i wydarzenia specjalne, związane z ekologią, zaangażowaniem społecznym czy rozwojem własnym. Do udziału w organizacji będą zapraszani najemcy.

„Program będzie wdrażany stopniowo w wybranych biurowcach. Będzie ewoluował i rozwijał się w zależności od potrzeb najemców, których już zaprosiliśmy do wymiany opinii oraz pomysłów.” – dodaje Marta Hanczewska, Marketing Manager CPIPG Polska, odpowiadająca za wdrożenie programu w biurowcach należących do spółki.

Obecnie CPIPG jest właścicielem 14 biurowców w Warszawie (zarządza właścicielsko trzynastoma z nich), o łącznej powierzchni przekraczającej 314 000 mkw.

Źródło: CPIPG.