rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Centrum handlowe w Świdnicy podsumowuje półrocze

Rank Progress_Galeria ŚwidnickaCentrum handlowe Galeria Świdnicka, której właścicielem jest spółka Rank Progress, podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku. Ofertę obiektu wzmocnili nowi najemcy, dzięki czemu poziom komercjalizacji osiągnął prawie 100 proc., a odwiedzalność sukcesywnie rośnie.

Wiosną tego roku do Galerii Świdnickiej dołączyli nowi najemcy, poszerzając ofertę modową centrum. Wśród nich znalazł się polski brand Pako Lorente, oferujący elegancką odzież dla mężczyzn. Salon tej sieci zajął w galerii powierzchnię 100 mkw. Ofertę dla pań uzupełniła z kolei, na powierzchni ok. 28 mkw., popularna wśród Polek marka Gatta.

Istotne wzmocnienie portfolio Galerii Świdnickiej nastąpiło w segmencie gastronomicznym. Strefa food court wzbogaciła się w marcu o dwa unikatowe koncepty – PizzaGo i Papa’s Multifood, których łączna powierzchnia wynosi ok. 200 mkw. Po wprowadzonych zmianach  w tenant mix komercjalizacja świdnickiej galerii osiągnęła poziom prawie 100%.

Kolejną odpowiedzią zarówno na zapotrzebowanie klientów, jak i obecne trendy, był dobór tzw. wysp handlowych, wśród których znalazły się punkty ze zdrową żywnością, markowymi perfumami czy ofertą telefonii komórkowej VIRGIN. Dodatkowo, dla zapewnienia rozrywki najmłodszym klientom, na terenie galerii swoje miejsce znalazły nowe zabawki, elektryczna kolejka czy fotobudka.

Rok 2015 Galeria Świdnicka zakończyła z 10-proc. wzrostem odwiedzalności. Tendencję zwyżkową potwierdza również pierwsze półrocze bieżącego roku.

Galeria Świdnicka, należąca do Rank Progress, jest pierwszym w Świdnicy centrum handlowym nowej generacji. Powstała w 2012 roku w miejscu dawnych zakładów przemysłowych, od początku swojego funkcjonowania jest jednym z ulubionych miejsc zakupów i rozrywki mieszkańców miasta oraz regionu. Na ponad 24 tys. mieści się ponad 50 lokali handlowych.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora