rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Centrum handlowe Serenada z nowym logo

Wizualizacja Fasada Serenada_28_08_2017

Krakowskie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Serenada zmieniło logo. Dynamiczna, nowoczesna wizualizacja odzwierciedla ewolucję, jaką przeszła najnowsza inwestycja spółki Mayland Real Estate.  

– CH Serenada jest zlokalizowana na styku północnych dzielnic Krakowa: Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic w szybko rozwijającej się części miasta, w której powstają nowe osiedla mieszkaniowe i budynki biurowe. Właśnie ta dynamika spowodowała ewolucję całego projektu i skłoniła nas do wprowadzania na bieżąco zmian, których efektem jest także nowe logo Serenady – mówi Maciej Kiełbicki dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.

Nowa identyfikacja w symboliczny sposób łączy modę i rozrywkę. Mayland podkreśla w ten sposób fakt, że ponad 70 proc. najemców lokali w Serenadzie oferuje modę, w tym marki dotąd w Krakowie nieobecne (m.in. New Look i Forever 21).

Zmiana wizualizacji logotypu krakowskiej Serenady finalizuje prace w centrum. Większość lokali już przekazano najemcom. Wśród 160 lokali handlowo-usługowych będą salony największych sieci modowych w Polsce: m.in. Grupy LPP, H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex. Otwarcie centrum jesienią 2017 r.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora