komentarze, opinie, gospodarka

Carrerfour wprowadza nowy format przy franczyzie

Od marca Carrefour rozszerza możliwości współpracy z siecią w ramach franczyzowych sklepów convenience. Nowy model partnerski skierowany jest m.in. przedsiębiorczych, młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i chcą prowadzić własny biznes w branży handlowo-spożywczej oraz tych handlowców, którzy chcą rozwinąć swój potencjał.

Carrefour zarządza obecnie 460 sklepami franczyzowymi w całym kraju – chodzi o marki Express i Globi. Nowa oferta dotyczy sklepów Eksperss, skierowana głównie do młodych handlowców, którzy debiutują w tej branży lub wchodza na rynek pracy.

 W ramach takiej współpracy powstawać będą lokale handlowe z tzw. pomarańczowym logo i zlokalizowane w centrach dużych miast. Otwierane mogą być one wszędzie tam, gdzie jest duże natężenie ruchu, np. w ciągach komunikacyjnych, przy przystankach i w pobliżu innych obiektów użytku publicznego.

Carrefour zapewnia swoim partnerom otwierającym sklep Express convenience:

  • 100 % wyposażenia sklepu,
  • 100% sprzętu informatycznego z niezbędnym oprogramowaniem,
  • kompletną realizację procesu otwarcia sklepu przez ekipę Carrefour,
  • pakiet szkoleń,
  • pełny pakiet marketingowy o wartości przekraczającej 30 tys. zł,
  • profesjonalną logistykę,
  • doradztwo i wsparcie opiekuna regionalnego.

– Młodzi Polacy są bardzo przedsiębiorczy i mają wspaniałe pomysły na biznes. Chcemy tak ukierunkować ich potencjał, a jednocześnie wesprzeć naszym doświadczeniem, aby razem osiągnąć rynkowy sukces. Rok 2015 to dla Carrefour rok pełen wyzwań – zgodnie z przyjętą strategią będziemy intensywnie rozwijać sieć naszych sklepów we wszystkich formatach handlowych, w tym przede wszystkim w formacie franczyzowych sklepów convenience. Mamy nadzieję, że przyczyni się do tego sukces nowej oferty, dedykowanej młodym partnerom – kontynuował Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.