Z życia spółek

Carrefour inwestuje w rozwój centrów produkcyjnych w Polsce

christophe_rabatel_0019

Carrefour Polska przyspiesza inwestycje w rozwój centrów produkcji, czyli mini zakładów wytwarzających wysokojakościowe produkty: pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone, które zlokalizowane są na terenie hipermarketów Carrefour. Celem inwestycji jest zwiększenie konkurencyjności największych sklepów należących do sieci w Polsce oraz wzmocnienie ich roli na lokalnym rynku handlowym, rozwój wysokojakościowej produkcji pod marką własną, a także zaoferowanie jej w jak największej liczbie sklepów w ramach lokalnego modelu omnikanałowego.

Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i doskonalenie oferowanego klientom środowiska omnikanałowego. W realizowanym przez sieć modelu obejmującym hiper- i supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne, sklepy dyskontowo-hurtowe oraz sklep internetowy, te największe zyskały nową rolę. Dzięki powstaniu w nich centrów produkcji, efektywniej wykorzystują swoją powierzchnię przygotowując wysokojakościowe produkty na potrzeby własne, a także dla mniejszych sklepów Carrefour działających w okolicy oraz dla sklepu internetowego. Dzięki takiemu podejściu firma jest w stanie zagwarantować taki sam standard jakościowy i maksymalnie skrócić łańcuch dostaw, aby oferować klientom najwyższą jakość produktów w rozsądnej cenie. Obecnie w centrach produkcji Carrefour Polska wytwarzane jest pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone.

– Celem Carrefour Polska jest stworzenie dla klientów referencyjnego środowiska omnikanałowego, doskonale łączącego wszystkie nasze sklepy tradycyjne, sklep internetowy oraz usługi i rozwiązania digitalowe. Jednocześnie, chcemy stać się w Polsce liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich, oferując klientom żywność wysokiej jakości w przystępnej cenie – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska. Inwestycje w centra produkcyjne przybliżają nas do realizacji obu tych celów. Z jednej strony nasze hipermarkety oferują klientom najwyższej jakości produkty wytwarzane przez najlepszych fachowców na miejscu w sklepie pod marką Carrefour, a z drugiej tą samą ofertę możemy zaoferować lokalnym klientom w mniejszych naszych sklepach w okolicy oraz w Internecie. Nie bez znaczenia jest też fakt nowej roli hipermarketów, które dzięki zwiększaniu swojej produktywności i oferty produktów wysokiej jakości, stają się dużo bardziej konkurencyjne na lokalnych rynkach – dodaje Rabatel.

Pierwszym rodzajem centrów produkcji są Nasze Wędzarnie.
Drugim z wdrażanych przez Carrefour centrów produkcyjnych są piekarnie, w których codziennie pod logo „Nasza Piekarnia” przygotowywane jest od podstaw i wypiekane 13 rodzajów pieczywa.
Trzecim rodzajem centrów produkcji Carrefour jest wędzarnia ryb.